Onze werkwijze

STAP 1 : Nauwkeurige bodem-inspectie

We beginnen altijd met een grondige inspectie van de bodem van het voertuig. Met een inspectie-camera kijken we alle holle ruimtes na.

STAP 2 : Grondige bodem-was

Het volledige chassis van de wagen wordt ingespoten met een ontvettend + zout-verwijderend product. Daarna wordt het chassis onder hoge druk zuiver gespoten. Hierna krijgt de wagen enkele uren de tijd om te drogen en waar nodig drogen we machinaal.

STAP 4 : Inspuiten van holle ruimtes

Alle holle ruimtes worden zorgvuldig ingespoten met speciaal hiervoor ontwikkelde sondes. De producten die wij hiervoor gebruiken, blijven tot 8 jaar werkzaam* (*volgens de fabrikant) in afgesloten delen.

STAP 3 : Afplakken van de carrosserie + rem-delen

Het lakwerk wordt zorgvuldig afgeplakt om spuitnevel te voorkomen. Hoewel onze producten onschadelijk zijn voor auto-lak, doen we dit om extra werk achteraf te voorkomen.

STAP 5 : Behandeling volledige bodem

De volledige bodem wordt met Fluid Film behandeld. Dankzij het enorme kruipvermogen, komt het terecht in de kleinste openingen en kiertjes van het koetswerk. Bovendien worden oude beschermlagen ge-reactiveerd!

STAP 6 : OPTIONELE Perma Film® steenslag-laag

OPTIONEEL : De bodem krijgt een extra Perma Film® toplaag. Door dit te combineren met de Fluid Film® onderlaag, blijft het binnenste gedeelte flexibel. De bovenste laag vormt een film die vuil en water-afstotend werkt. Bovendien is deze laag zelfhelend bij steenslagen!